رنگ زدن سینمای بالیوود قاچاقچی بالیوود

رنگ زدن: سینمای بالیوود قاچاقچی بالیوود سینمایی شاهرخ خان اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث انتقام از همسر به تقلید سناریوی «بنیتا»

بامداد دیروز، درحالی که پایتخت کشور عزیزمان ایران به خواب عمیقی رفته بود، اعلام ماجرایی مشابه ربوده شدن «بنیتا»، ساعات پردلهره‌ای جهت سرپرست دادسرای جنایی پایتخ

انتقام از همسر به تقلید سناریوی «بنیتا»

عبارات مهم : ایران

بامداد دیروز، درحالی که پایتخت کشور عزیزمان ایران به خواب عمیقی رفته بود، اعلام ماجرایی مشابه ربوده شدن «بنیتا»، ساعات پردلهره ای جهت سرپرست دادسرای جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران وکارآگاهان پلیس پایتخت رقم زد. پیگیری به این ماجرا از زمانی کلید خورد که زنی با چشمان اشکبار به کلانتری رفت و از دزدی خودروی حامل پسر پنج ماهه اش خبر داد.

ایران نوشت:ساعت 2 بامداد دیروز زن جوان با پلیس تماس گرفت و با صدای لرزان اعلام کرد ماشین پژو 405 اش درحالی که کودک 5 ماهه اش هم داخل ماشین بوده به دزدی رفته است.

با اعلام این خبر بلافاصله مأموران کلانتری وارد عمل شدند. «فیروزه» به مأموران گفت: «لحظاتی قبل از دزدی خودروام، درحالی که پسرم داخل ماشین بود، از منزل پدرم راهی منزل خودمان شدم. در تاریکی شب جهت باز کردن در پارکینگ از ماشین پیاده شدم ولی ناگهان مرد ناشناسی پشت فرمان نشست و ماشین و فرزند ام را باهم دزدید.»

انتقام از همسر به تقلید سناریوی «بنیتا»

با توجه به بیانات زن جوان، عنوان بلافاصله به سرپرست دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام شد و محمد شهریاری دستور پیگیری خاص به این پرونده را صادر کرد. درحالی که تحقیقات و بررسی های خاص شروع شده است بود کارآگاهان با سعید-پدر بچه-تماس گرفتند ولی او با تعجب گفت، دو پسرش در حال حاضر نزد خودش در کرج هستند و هیچ کدام از فرزند هایش ربوده نشده اند. بدهید ترتیب مرد جوان جهت تحقیقات، شبانه به اداره آگاهی فراخوانده شد.او گفت: «من و همسرم مدت هاست که مسئله داریم؛ دیشب هم از ساعت 9 تا 12 باهم درگیری ومشاجره داشتیم.

تا اینکه به حالت قهر منزل را ترک کرد و به منزل پدرش رفت. شبانه به سراغ اش رفتم و از او خواستم به منزل برگردد.بالاخره با اصرارهای من فیروزه به منزل برگشت ولی هنوز چند دقیقه ای نگذشته بود که شروع به داد و بیداد کرد و در این میان دو سیلی به من زد. این درگیری ادامه داشت تا اینکه از شدت خشم فرزند ها را برداشتم و از منزل رفتم. ولی پشت چراغ قرمز همسرم و پدرش را دیدم که از همان موقع تعقیب و گریز شروع شد. چندین بار پدرزنم با ماشین به خودروام کوبید ولی من موفق به فرار شدم. دزدی و کودک ربایی در کار نیست و همسرم به خاطر اختلافاتی که داشته ایم چنین موضوعی را مطرح کرده است.

بامداد دیروز، درحالی که پایتخت کشور عزیزمان ایران به خواب عمیقی رفته بود، اعلام ماجرایی مشابه ربوده شدن «بنیتا»، ساعات پردلهره‌ای جهت سرپرست دادسرای جنایی پایتخ

با افشای این موضوع، زن جوان دستگیر شد و پرونده جهت پیگیری به شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران ارجاع شد. وی به بازپرس محسن مدیر دِه گفت: «همسرم دست بزن دارد و مرا کتک می زند. هنگامی که فرزند ها را با خودش برد، ترسیدم نکند بلایی که سر من آورده سر فرزند هایم بیاورد و آنها را کتک بزند.

برای همین زمانی که از منزل خارج شد عنوان را به پدرم اعلام کردم. پدرم او را در خیابان دیده بود و تلاش داشت تا خودرواش را متوقف کند ولی موفق شده است بود از دست پدرم فرار کند. زمانی که این ماجرا را فهمیدم تصمیم گرفتم چنین موضوعی را مطرح کنم تا فرزند هایم را نجات دهم.»پس از این بیانات به دستور بازپرس جنایی، زن جوان به اتهام اخلال در نظم عمومی بازداشت شد.

انتقام از همسر به تقلید سناریوی «بنیتا»

واژه های کلیدی: ایران | فرزند | ماشین | پلیس پایتخت | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار