رنگ زدن سینمای بالیوود قاچاقچی بالیوود

رنگ زدن: سینمای بالیوود قاچاقچی بالیوود سینمایی شاهرخ خان اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث یک نفر کشته شد ، هجوم عقرب ها به ریگان

فرماندار شهرستان ریگان گفت : گرمای شدید در این شهرستان علاوه بر گرمازدگی افراد این بار موجب گردیده که تعداد زیادی عقرب به منازل مسکونی ساکنان بخصوص در مناطق کوه

هجوم عقرب ها به ریگان/ یک نفر کشته شد

عبارات مهم : درمانی

فرماندار شهرستان ریگان گفت : گرمای شدید در این شهرستان علاوه بر گرمازدگی افراد این بار موجب گردیده که تعداد زیادی عقرب به منازل مسکونی ساکنان بخصوص در مناطق کوهستانی هجوم آورند که نگرانی اهالی را در پی داشته است .

به گزارش ایرنا ؛ با اشاره به اینکه این عنوان به معضلی جهت مردم این منطقه تبدیل شده است اظهار داشت :به علت فقدان راههای ارتباطی مناسب بخصوص در مناطق کوهستانی و روستایی افراد عقرب گزیده جهت دسترسی سریع به مراکز درمانی دچار مسئله می شوند.

رئیس شبکه مرکز بهداشت ریگان هم با تائید این خبر گفت :تاکنون 7نفر عقرب گزیده در شهرستان ریگان داشتیم که یک نفر جان خود را به علت دیر رسیدن به مرکز درمانی از دست داد .

یک نفر کشته شد ، هجوم عقرب ها به ریگان

فردین حشمتی بیان داشت: به علت گرمای زیاد و وجود عقرب در مناطق کوهستانی ریگان تمامی مراکز منزل های بهداشت در شهرستان ریگان به داروی ضد عقرب زدگی مجهز شده است اند .

وی عنوان کرد: مراکز بهداشتی درمانی شهرستان ریگان در حالت امادگی کامل می باشند تا پرسشها خاصی جهت شهروندان عقرب گزیده ایجاد نشود.

فرماندار شهرستان ریگان گفت : گرمای شدید در این شهرستان علاوه بر گرمازدگی افراد این بار موجب گردیده که تعداد زیادی عقرب به منازل مسکونی ساکنان بخصوص در مناطق کوه

براساس این گزارش دمای هوای 54درجه در شهرستان ریگان پرسشها عدیده ای را جهت کویر نشینان این منطقه از استان کرمان به وجود آورده است طوری که تاکنون 116نفر راهی مراکز بهداشتی درمانی شده است اند که نیمی از انها خوابیدن شده است اند .

واژه های کلیدی: درمانی | بهداشتی | گرمای شدید | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار