رنگ زدن سینمای بالیوود قاچاقچی بالیوود

رنگ زدن: سینمای بالیوود قاچاقچی بالیوود سینمایی شاهرخ خان اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات آرژانتین هم در انتخابی ضعیف بود/ در کرواسی پول خوبی به مربیان نمی‌دهند ، برانکو

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت کروات وکرنیجی، سران فوتبال کرواسی بعد از عدم راهیابی این کشور به صورت مستقیم به جام جهانی، زلاتکو دالیچ، سرمربی العین را به

آرژانتین هم در انتخابی ضعیف بود/ در کرواسی پول خوبی به مربیان نمی‌دهند ، برانکو

برانکو: آرژانتین هم در انتخابی ضعیف بود/ در کرواسی پول خوبی به مربیان نمی دهند

عبارات مهم : العین

سرمربی پرسپولیس راجع به عملکرد زلاتکو دالیچ و تیم ملی کرواسی به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت کروات وکرنیجی، سران فوتبال کرواسی بعد از عدم راهیابی این کشور به صورت مستقیم به جام جهانی، زلاتکو دالیچ، سرمربی العین را به عنوان سرمربی تیم ملی گزینش کردند و این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال کرواسی بود.

آرژانتین هم در انتخابی ضعیف بود/ در کرواسی پول خوبی به مربیان نمی‌دهند ، برانکو

برانکو راجع به گزینش دالیچ به عنوان سرمربی کرواسی، گفت : من نظر مثبتی راجع به این گزینش دارم و احترام زیادی هم جهت او قائل هستم. به نظر من باید به دالیچ وقت دهیم. هر اتفاقی که در پلی آف رخ دهد و حتی اگر کرواسی به جام جهانی نرسد باید به این مربی وقت داد.

برانکو راجع به شانس کرواسی در پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گفت : درست است که کرواسی در انتخابی نتیجه های خوبی را کسب نکرد ولی نباید این را فراموش کرد که آرژانتین هم در انتخابی خوب نبود. کرواسی تیم بزرگی است و قادر به شکست دادن هر تیمی در پلی آف است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت کروات وکرنیجی، سران فوتبال کرواسی بعد از عدم راهیابی این کشور به صورت مستقیم به جام جهانی، زلاتکو دالیچ، سرمربی العین را به

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت های خود و در پاسخ به این پرسش که آیا دالیچ بعد از موفقیت در فوتبال آسیا می تواند در فوتبال اروپا موفق باشد، توضیح داد: مربیانی مثل لیپی، ماگات، کاپلو یا ویاش بواش در فوتبال آسیا کار می کنند. نمی دانم دالیچ موفق می شود یا خیر؟ جهت مثال کیکه فلورس در فوتبال اسپانیا عملکرد خوبی داشت و در انگلیس هم خوب بود ولی هنگامی که به امارات آمد نتوانست موفق شود و العین را در رده هشتم جدول رده بندی گذاشت.

او در آخر گفت: مربیگری در فوتبال آسیا سخت تر از اروپا است چون شما باید خودتان را با ذهنیت و سنت آن جا وفق دهید. یکی دیگر از مواردی که وجود دارد بحث مالی هست. من که هفت سال سابقه مربیگری در کرواسی را دارم، هنگامی که که بخواهم به تیم ملی فوتبال کرواسی بروم، رقم بسیار کمتری نسبت به آن چه در جاهای دیگر می گیرم به من می دهند.

واژه های کلیدی: العین | برانکو | سرمربی | فوتبال | کرواسی | جام جهانی | آرژانتین | جام جهانی | سرمربی تیم | سرمربی پرسپولیس | برانکو ایوانکوویچ


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار