رنگ زدن سینمای بالیوود قاچاقچی بالیوود

رنگ زدن: سینمای بالیوود قاچاقچی بالیوود سینمایی شاهرخ خان اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات علیه کی‌روش , علیه عادل

علی کریمی، جادوگر شاکی این روزهای فوتبال ایران، بعد از انجام چند بازی به عنوان سرمربی سپیدرود رشت از سمتش استعفا داد! او که در هفته بیست و سوم مسابقه های لیگ ب

علیه کی‌روش , علیه عادل

علیه عادل؛ علیه کی روش

عبارات مهم : برنامه

علی کریمی، جادوگر شاکی این روزهای فوتبال ایران، بعد از انجام چند بازی به عنوان سرمربی سپیدرود رشت از سمتش استعفا داد! او که در هفته بیست و سوم مسابقه های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با شکست سنگین ٣ بر صفر برابر استقلال به کار خود آخر داد، بعد از بازی با نوشتن استعفانامه، دست مسئولان این تیم شمالی را باز گذاشت تا در صورتی که او را نمی خواهند، با استعفایش موافقت کنند.

علیه کی‌روش , علیه عادل

کریمی که در پنج دیداری که سرمربی تیم سپیدرود بود، با دو باخت، دو تساوی و یک برد توانست پنج امتیاز جهت این تیم به دست آورد، علت این کارش را وارد کردن «شوک» به تیم دانسته هست. البته او حرفی از استعفای قطعی نزده و این مورد را بر عهده مدیریت کلوب گذاشته تا در صورت مورد نیاز دانستن این شوک، با جدایی او موافقت کرده و کار را با مربی دیگری ادامه دهند.

سپیدرودی ها با وجود عوض کردن در کادر فنی همچنان یکی از تیم های انتهای جدول هستند که خطر سقوط تهدیدشان می کند. البته آن طور که از کلوب سپیدرود خبر رسیده، مسئولان این کلوب علاقه ای به پذیرش استعفای کریمی ندارند و همچنان می خواهند با این مربی جوان به کار ادامه دهند. روز گذشته، سخنگوی این کلوب گفته بود چه شفاهی و چه کتبی، قطعا سپیدرود با استعفای کریمی مخالفت خواهد کرد. البته این موارد باعث نشده که کریمی همچنان از مواضع تند و آتشینی که دارد کوتاه بیاید؛ او بعد از بازی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی، به کنفرانس خبری نرفت و با حضور در میکسدزون صحبت هایش را در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛ صحبت هایی که درست مثل روزهای گذشته تند بود. در زیر به بخشی از صحبت های کریمی اشاره شده است هست.

علی کریمی، جادوگر شاکی این روزهای فوتبال ایران، بعد از انجام چند بازی به عنوان سرمربی سپیدرود رشت از سمتش استعفا داد! او که در هفته بیست و سوم مسابقه های لیگ ب

انتقاد چندباره از ٩٠

شما (خبرنگاران) باید از عادل بپرسید. هنگامی که او گفت من با کنار گذاشتن لوگوی برنامه او به مردم توهین کردم، آیا کمپینی علیه من درست شد؟ من این کار را تأیید می کنم و باز هم در کنفرانس خبری اگر لوگوی نود را ببینم، چنین کاری می کنم. شما در برنامه ٩٠ اگر واقعا رسانه هستید، ببینید آیا بازیکنان تیم ملی را در فرودگاه لخت کردند؟ آیا دستیار کی روش آن طور با نماینده فیفا برخورد کرده است؟ سر داستان طاهری و طارمی سه برنامه را به این عنوان تخصیص داده شده است دادند، ولی چند برنامه جهت بلیت فروشی و سپردن این کار به آن شرکت خاص درست کردند؟ فقط یک بار ابتدای فصل برنامه گذاشتند و سه، چهار ماه بعد، ولی یک بار پیگیری نکردند».

دعوت به کمیته انضباطی

صد احضاریه دیگر هم بدهند تا تهش می روم. من اگر اشتباه کردم، باید تاوان بدهم، ولی ما را از کمیته انضباطی نترسانید. من همه حرفایم را گفتم و الان هم در کانال من هست، شما می توانید از آن پرینت بگیرید. مردمی که با من هستند، می دانند، مردمی هم که نیستند بروند و ببینند، بحث هایی می کنید که واقعا خنده آمیز هست. بنرهایی که زده بودند در استادیوم را ببینید، حتما آن بنرها را شما نشان دهید… ٩٠ کجاست؟ اگر ١٠٠ هم بیاید یا ١٢٠ باز هم می روم. اگر رئیستان (عادل) جرئت داشته باشد من را روی خط می آورد. قبل از این برنامه هم آمدند و گفتند که دوربین بیاوریم و صحبت کنیم، ولی من قبول نکردم، چون می دانستم قسمتی از آنها را به دلخواه کم می کنید، ولی آیا بعد از آن عنوان من را روی خط نیاوردند؟! حالا هم که نتیجه اش را گرفتید و امیدوارم درس گرفته باشید».

علیه کی‌روش , علیه عادل

همراهی دیگر بازیکنان قدیمی

خداداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب با من تماس گرفتند و با آنها حرف زدم. آنها می درخواست کردند به من کمک کنند و جا دارد از این دو عزیز تقدیر کنم. راهی را شروع کرده ایم که تا انتهایش می رویم. شما بروید از مدیر فدراسیون سؤال کنید که آیا شکایت شخصی اش را در سایت فدراسیون گذاشته هست. شما خیلی سؤال ها می پرسید و می گویید که جواب نمی دهند. من گفتم بیایید مناظره بگذاریم و صحبت کنیم. مگر مشکلی وجود دارد؟!».

جدایی از تیم ملی

علی کریمی، جادوگر شاکی این روزهای فوتبال ایران، بعد از انجام چند بازی به عنوان سرمربی سپیدرود رشت از سمتش استعفا داد! او که در هفته بیست و سوم مسابقه های لیگ ب

این را بروید از مدیر فدراسیون سؤال کنید. من به تیم ملی رفتم و دیدم که شرایط فراهم نیست و کی روش کسی نیست که من می خواستم. من دوست داشتم رابطه من و کی روش همان رابطه بازیکن و مربی باقی می ماند. شما ببینید مربی های تیم ملی را به چه علت اخراج کردند، به این علت که پسرخوانده کی روش آن هم بدون مدرک بشود مربی تیم ملی! هنگامی که به اینها پاسخ نمی دهند یعنی ریگی در کفششان هست، مگر غیر از این هست. باز هم می گویم که مربی تیم ملی پسر خودش است و مدرک مربیگری ندارد و الان فرستادنش به اروپا تا یک هفته ، دو هفته ای یک کاغذ بگیرد به عنوان مدرک. اگر من هم بودم، به علت اینکه پسرخوانده ندارم، پسرخاله و پسرعمه ام را به تیم می آوردم».

مرخصی های کی روش

تا جایی که من اطلاع دارم یک مربی خارجی که با یک کلوب و تیم ملی قرارداد می بندد، باید سالی شش هفته مرخصی داشته باشد، حالا می تواند این مرخصی را یک جا استفاده کند یا بخش بندی کند. از من این سؤال ها را نپرسید؛ چراکه من بخواهم پاسخ بدهم باید تا صبح حرف بزنم، بروید از کسانی سؤال کنید که این قرارداد را امضا کردند. یک قرارداد جهت بلیت فروشی امضا می کنند که زیرش نام تاج و دبیر فدراسیون وجود دارد. آن وقت بهار وند را می آورند تا جواب دهد».

علیه کی‌روش , علیه عادل

شرق

واژه های کلیدی: برنامه | قرارداد | علی کریمی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار